rama

ساخت وبلاگ

لوله گالوانیزه سبک ، نوعی از لوله سیاه درزدار است که با استفاده از ورق های فولادی و آهنی ساخته می شود. در این لوله و اتصالات آن، به منظور افزایش مقاومت، از آلیاژ روی به روش گرم و سرد برای گالوانیزه کردن لوله استفاده می کنند تا این لوله، در مقابل عوامل خوردگی فلزات دارای دوام بیشتری باشد.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 358 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 19:40

روشی که برای مقابله با استرس انتخاب می کنید می تواند تاثیر چشمگیری در انجام اقدامات مفید و مدیریت سلامت روانی شما داشته باشد.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 145 تاريخ : شنبه 17 آبان 1399 ساعت: 19:39

سمعک چیست ؟ حدود 230 هزار نفر در ایران و 70 میلیون نفر در جهان هستند که مشکل کم شنوایی یا ناشنوایی دارند . سمعک یکی از نیاز های اساسی جوامع امروزی را در بر گرفته است . سمعک به افراد کم شنوا کمک می کند شنوایی نرمالی داشته باشند .

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 16:42

کیوی ها میوه های کوچک و بیضی هستند که اکنون در سراسر جهان وجود دارد. درون پوست قهوه ای آن گوشت سبز است که شیرین و لکه دار است. اما به غیر از طعم خوشمزه، کیوی مقدار زیادی از مواد مغذی را شامل می شود، از جمله ویتامین های C، K و E، فولات و پتاسیم. همچنین دارای فیبر و آنتی اکسیدان های خوبی است که هر دو می توانند زندگی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 16:41

بادام یک ماده غذایی عالی برای خوردن هر روز است زیرا پر از پروتئین، ویتامین ها و فیبر است. خوردن بادام به طور منظم خطر ابتلا به مشکلاتی مانند سرطان، بیماری های قلبی، چاقی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد، هر چند که مقدار قابل توجهی از چربی نیز دارند، اما عمدتا از نوع غیرمستقیم سالم است که در واقع از قلب شما محافظت می کند. با این حال، بادام دارای مقدار زیادی کالری است، بنابراین بهتر است که آنها را در حد اعتدال بخورید.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 16:40